animating.ir

متخصص انیمیت شوید و در پروژه های انیمیت همکاری کنید.

برای شما برنامه های زیادی داریم.

مشکل ما در دیدن مسئله مخاطبین بازی و انیمیشن

 

 

 

🔸 فلانی با یه نرم افزار ساده مثل گیم میکر بازی می سازه، درآمد خوبی داره.

ولی ما فقط به فکر مخاطبیم. ما فقط برای راضی نگه داشتن مخاطب دنبال بررسی و یادگیری بهترین روش های بازی ساختن هستیم و پروسه یادگیری ما خیلی زمان بره، در نتیجه هنوز به اون تولیدی که واقعا مد نظر و در حد ما و مخاطب ماست نرسیدیم…

 

 

🔸 فلانی با یه فلش داره انیمیشن ساده می سازه، نه جلوه عالی، نه صدای عالی،کار عالی به مخاطب ارائه نمی ده.

مخاطب لایق اینه که بهترین گرافیک، بهترین صدا، بهترین ها رو بهش ارائه کنیم. ما فقط برای راضی نگه داشتن مخاطب دنبال بررسی و یادگیری بهترین روش های انیمیشن ساختن هستیم و پروسه یادگیری ما خیلی زمان بره، در نتیجه هنوز به اون تولیدی که واقعا مد نظر و در حد ماست نرسیدیم…

 

 

🔺 ما داریم از مخاطب غفلت می کنیم نه اون. اون تو دل مخاطبه. اون تو دل کاره. نه ما…

ما فقط داریم روی راه حل تمرکز میکنیم. این راه حل و اون راه حل. این نرم افزار و اون نرم افزار… هر روز دنبال رو یک روش و سبک طراحی… ما خیلی از راه دوریم.

اما فلانی، توجهش روی صورت مسئله است، نه راه حل. اون داره نیاز مخاطب رو میبینه. اون تو دل مخاطبه. نیاز مخاطب صورت مسئله اس. روی اون تمرکز کرده. نه روی راه حل.

به قول انیشتین که گفته اگه به من یک مسئله بدن و من ۶۰ دقیقه زمان برای حل کردنش داشته باشم، ۵۹ دقیقه شو صرف صورت مسئله می کنم و یک دقیقه رو صرف حل کردن اون.

باید ببینیم مخاطب چی می خواد. نیازش رو شناسایی کن…حالا با هر وسیله ای که بشه این نیاز رو برطرف کنه ، ارائش بده…

 

مخاطب این نوشته، شخص خاصی نیست…

 

🔺 دست نوشته های ایمان قربانی

نظـــرات

سوال یا نظر خود را راجع به این پست بنویسید:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


animating.ir

هنر استفاده از تون بوم هارمونی



300.000 تومان

animating.ir animating.ir پرداخت و دانلود آنی این محصول
animating.ir

مدرس دوره

ایمان قربانی

animating.ir animating.ir ارتباط با مدرس